Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-05, 16:28   #12
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

De fleste som ikke kommer i ketose viser seg å spise ting de egentlig ikke burde ha spist. Kunstig søtstoff, for mye meieriprodukter og matvarer som IKKE står på lista til Atkins (tillatte matvarer). (Den er ganske greit å sjekke selv om kman går på ketolysekuren, det er jo e samme tingene som gjør at vekttapet stanser opp, uansett om man bruker Atkins eller Ketolyse - så like er de). Det er det første man får beskjed om å sjekke når man spør Atkins support. Selv om man tror man gjør akkurat det samme man gjorde da man tok av, kan det godt hende at man ubevisst har endret noe, eller at kroppens toleranse rett og slett endrer seg underveis. Jeg kunne bl.a spise nøtter før - uten problem, men plutselig reagerte jeg på dem....

The Carb Creep er en ekkel liten figur som bor oppi hodet vårt og hindrer oss å se klart hva vi egentlig spiser...... Den lurer inn forbudte karber/dårlige/raske karber uten at vi vet om det gitt Jordbær & kunstig søtstoff & sånn.....

Kjempeflott Sirkeline, at du fant ut hva du skulle gjøre !! Lykke til videre !!