Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-11, 15:23   #57
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Forvirret av prøveresultater

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Hvem er Leif Ims? Fastlegen?

Nei, han er allmennlege med hormoner og homøpati etc som spesialområder, men opererer mest via epost. Han har jo noen kommersielle interesser, for han driver et Forlag som heter Futhark, så jeg tar litt av det han sier med en klype salt, men jeg tror han har god peiling, og ser litt utenfor boksen når det kommer til stoffskiftesykdommer og andre hormonforstyrrelser.

Nå har jeg vært hos healer og føler meg deilig trøtt. Men hun stimulerte skjoldbruskkjertelen min en del denne gangen, og jeg har kjempetrykk i halsen.

Nå leser jeg meg opp på jod. Ikke bare bare dette, altså. Men det står jo faktisk OVERALT at jodmangel gir håravfall hos kvinner! Jeg begynte å miste håret sånn at det ble synlig i første halvdel av tjueåra, så gud vet hvor lenge jeg egentlig har gått med dette.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat