Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-11, 12:56   #22
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Grei fordeling av fett/prot/karbs?

Opprinnelig lagt inn av Sol-Angelica, her.

Husker fra da jeg drev å telte hver en kalori jeg putta i meg at det gikk greit å ikke telle etter en stund, får en viss peiling på hvor mye man skal spise liksom Er jo ganske nærme målet mitt nå føler jeg at jeg ikke orker å stresse noe med å komme meg dit men jeg vil hvertfall gjøre mitt ytterste for å holde meg til lavkarbo og klare å ha en stabil vekt. Er vel kanskje ikke noe god ide å kjøre ketolyse når man er kommet i mål?

Kom i mål først Deretter anbefaler noen å øke karboinntaket med 5 gram pr uke til du opplever at vekta kanskje begynner å tippe litt opp. Da har du funnet ditt nivå som du kan leve med og holde vekta på Siden du er så flink til å få oversikt over inntaket ditt tror jeg du vil ha fordel av å bruke noen uker når du har nådd målet til å finne "balanse-kostholdet" ditt. Du vet jo allerede hva du må gjøre for å gå ned litt, så nå nærmer du deg full kontroll her hehe

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat