Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-11, 11:48   #9
LenaBeatrice
Seniormedlem

LenaBeatrice sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 54
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: "Nå kommer karbo-kuren..."

Opprinnelig lagt inn av Titti76, her.

alle nye dietter må frem og opp i lyset så folk kan ta sine egne valg.

Da er det en fordel at det som kommer frem i lyset er riktig informasjon. Å påstå at poteter og pasta ikke får blodsukkeret til å stige er direkte feil. Å si at man blir feit av lavkarbo er også direkte feil.

Sitat:

tenk bare når Grethe Roede kom..en revolusjon innen kosthold.

I starten så var faktisk Grete Roede et lavkarbokosthold, det er det ikke alle som vet. Men så blandet Norum seg borti Grete Roede og utfordret henne til å følge de offentlige anbefalingene

Sitat:

men jeg har en bekymring og det er at vi vet INGENTING om bieffektene av dette kostholdet når det får gått lang tid, jeg snakker ikke om noen år, men kanskje ett par tiår. dette vet vi nemlig ikke noe om.

Dette er ikke helt sant, men det er det "offentlige" eksperter liker å påstå. Spør neste ekspert som påstår dette om vedkommende kunne tenke seg å grave litt i f.eks. Lutz arkiver, som han faktisk har stilt til disposisjon.

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat