Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-11, 10:13   #4
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Kostnad ved lavkarbo?

Du er jo slank og flott fra før og jeg fatter ikke hvorfor du vil ned mot undervekt, men det er nå så.

Føler ikke at jeg bruker mer penger på mat nå enn når jeg spiste høykarbo. Det går med en god del egg, grønnsaker og kylling riktignok, men jeg spiser jo ikke brød, poteter, ris eller pasta da. Egg kjøper vi ofte rett fra gård, 50,- for 30 store, fine egg, om vi velger å kjøpe klinkegg (mindre egg og egg med sprekker i skallet) koster det 20,- for 30 egg! Og de er like gode til baking og steking (omeletter f.eks.), det er i grunnen bare til koking de ikke egner seg så godt.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat