Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-11, 19:55   #1324
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av valkerut, her.

Heisann !
Å så herlig å se at dere er her og så godt motiverte Blir så godt humør og motivert for videre gang med engang jeg er her inne. Jeg har ikke rukket å lese over alle notater, men vil gratulere Grotingelinn og Hapylady så mye ! Sier hei til Hapylady i samme øyenblikk.
Jeg har hatt to hektiske måneder med sykdom og dødsfall i nær familie, så motivasjonen, dietten samt matplanlegging skle mye ut...dog forsøkte å holde en viss standard innimellom..:0).
Så forrige vektkontroll hadde jeg lagt på meg et par kilo... men det er ikke så farlig nå...det viktigste er at nå er jeg tilbake.

Er virkelig klar for ny giv, og startet fase 1 igjen i går, Påske her I come !! I`ll never give up ;0)

Kondolere så mye
Har full forståelse for at kosthold ikke sto særlig høyt på prioriteringslista.
God å høre at motivasjonen er tilbake - you can do it!

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat