|
Sv: Med fokus på trening!
Mulig jeg har forlest meg her inne på forumet Nilmor, men jeg synes å ha sett svært mange som poengterer at lavkarbo ikke er en kur, men en ny livsstil; noe man velger fordi det gir diverse helsegevinster
Mange at de mest aktive skribentene er "av gode årganger" og deler gladelig masser av fine erfaringer med oss som er relativt nye. De gir oss andre "tilbakkeliggenhetens privilegier" idet vi slipper å gå i de samme fellene, og kan nyte godt av deres empiri.
Jeg har fortsatt endel kilo til overs, men leste meg til at kroppen husker gammel vekt, og vil sloss seg tilbake dit når man er "ferdigslanket". Har derfor brukt Nilles vedvarestige som et mellomledd, og håper kroppen min husker den vekta jeg ligger på nå - dersom jeg ikke klarer å holde meg til lavkarbo senere. Imidlertid har jeg store planer om å gå over til generell lavkarbo og leve slik, når jeg engang langt inn i framtida ser meg fornøyd med tallet som vises på vekta 
Med andre ord; mulig du ikke finner så mange tråder om livsstilen eller ernæringsutbyttet, men infoen/budkskapet kommer implisitt i nesten hver eneste tråd...