Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-11, 17:53   #6482
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kan trommehinna sprekke selv om man er begynt med antibiotika? Håper nesten det for det gjør litt vondt i øret mitt. Var ikke kjekt å få ørebetennelse på toppen av de andre vondtene. En annen ting. Jeg har hatt ørebetennelse bare en gang tidligere, for ca 30 år siden. Men jeg har vært plaget med det aktuelle øret i lang tid. Kan betennelse eller noe ligge latent for så å bli trigget ved heftig massasje? Jeg hadde massasje av hals, nakke og hode da jeg var hos manuellterapauten sist torsdag. Jeg kjente allerede da at jeg ble øm i nakken og kjeven. Dagen etter, altså fredag, var øret kaputt. Kan man trigge betennelser?

Jeg tror nok at man kan trigge en allerede betennelse til å bli verre med massasje ja... føler med deg - ligger rett ut med antibiotika her jeg også (trodde ikke det kunne bli verre her jeg heller )

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/