Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-11, 16:54   #21
Elmira86
Medlem

Elmira86 sin avatar

Medlem siden: May 2009
Alder: 39
Elmira86 er på en erverdig vei

Sv: Fortell om deg selv - spørsmålsliste

Hvor gammel er du?
Jeg er 24 år.

Har du barn? Isåfall hvor mange?
Ingen barn.

Hvorfor har du valgt ketolyse og ikke noe annet?
Det var mamma som først gikk på denne kuren med gode resultater, og jeg lånte boken av henne. Leste og leste, og tenkte "Dette er for godt til å være sant. men prøvde likevel, med stor suksess. Etter den tid er all vekten kommet på igjen, samt et par til i pluss, og jeg skjønner nå at dette er en livsstilsendring og ikke en hurtig kur.

Hva synes du er best og værst med ketolyse?
Det aller verste er når jeg er ute av hjemmets trygge kjøkken og ikke har tilgang på den maten man har der.
Og når jeg er på besøk og det bugner over av godter på bordet. Samt ånden, haha!

Best: Mer energi, og at en får spise seg mett Samt eksperimentere litt med oppskrifter

Hvor mange kilo er målet å gå ned totalt?
Tilsammen skal jeg ned til 65 kg, altså totalt 27,7 kg. (Her går det i gram også ) I skrivende stund har jeg gått ned 5,2 kg.

Hva er du minst fornøyd med deg selv fysisk?
Den store runde magen.

Hva er du mest fornøyd med fysisk?
Hår og øyne

Hva er grunnen til din overvekt (ekstra kg)?
Lite bevegelse, rett og slett litt latskap, og stor avhengighet av sjokolade og chips:-O

Hvilken belønning skal du gi deg selv når du endelig er i mål?
Det blir noen nye klær tenker jeg, men satser mest på delmål. det er de små seierene som teller
første målet er ned til 80 og da er premien en ny sykkel, som skal brukes til jobb

Elmira86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fra 02.01.2012. Over til lavkarbo etterhvert Svar med sitat