WOW for en vektnedgang Jeg trur de vil se at du har gått ned så mye og spør sikkert hvordan du har klart det og da ville jeg fortalt enkelt om lavkarbo....Da er det jo mye lettere å ordne mat du kan spise. Som alle over her sier så kan noen bli skikkelig dårlig,mens andre ikke merker noe som helst,kanskje litt vektoppgang som vanligvis bare er vann. Disse forsvinner jo fort når du er i gang igjen etter helgen Jeg kan IKKE unne meg noe som helst Da får jeg skikkelig sug etter karbo mat og spiser og spiser og spiser,selv om jeg er så kvalm og oppblåst at jeg nesten triller,suget tar livet av meg. Men i går (etter 10 uker i ketose) ble jeg svak for en nybakt kringle som stod på bordet når vi kom på et møte,og jeg måtte bare smake en liten bit Resultatet ble et skikkelig mageknip hele kvelden Så dette skal jeg ikke gjøre mere,for jeg hater å ha vondt. Vekta har ikke forandret seg,men så har jeg ikke gått ned mere enn 2 kilo på disse ukene heller,men jeg er frisk og rask da Lykke til med vennekosehelg og GRATULERER MED 10 KILO