Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-11, 12:52   #61
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av TonjeKB, her.

Nå trenger jeg motivasjon her jenter.... Er så lei meg og trist at jeg bare har lyst til å legge meg under pleddet å trøkke i meg sjokolade å smågodt

Vært hos ørelegen å tatt hørselstest, og jeg hører så dårlig at jeg må begynne med høreapparat på begge ørene

33 år og høreapparat i begge ørene.. Fy flate!!

Ikke lett å holde motavasjonen oppe til å spise sundt i dag, så noen som kan komm med noe positivt/morsomt etc for å holde meg i gang??

Jeg har litt erfaring med det her, siden min kjæreste, som er 30 år, også har veldig dårlig hørsel. Han fikk det som barn da, etter mange runder med ørebetennelser. Han har høreapparat, og en samtaleforsterker. Han liker best samtaleforsterkeren. Nå skal han mest trolig få noe lignende samtaleforsterkeren, men det skal ikke plukke opp like mye støy.

Det er ikke verdens undergang, og nå til dags har de jo ganske så diskrete høreapparat. Tenk heller slik at nå vil du jo få med deg alt som blir sagt, noe du ikke kan ha fått gjort tidligere. Det går fremdeles an å nyte livets goder, du trenger bare litt hjelp til å høre. Jeg tror det her går fint! Og når du en dag har fått høreapparat så vil du føle at det faktisk er ganske så greit likevel.

Jeg vet ikke om det her var noe oppmuntrende, men jeg er sikker på at det vil gå bra

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat