Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-11, 00:02   #19
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvor begynner man å lete etter partystoppere?

Opprinnelig lagt inn av Alkazelters, her.

Dette tipset er nok ikke helt i tråd med ketolyseprinsippene, men jeg tror du spiser for mye fett. 250 gram fett er godt over 2000 kcalorier. Her er forresten et spennende innlegg som setter litt perspektiver på vektnedgang og kcalorier.

Jeg skulle akkurat til å si det samme... Jeg ville kjørt karbo-inntak som tidligere anbefalt i hht ketolyse, og et protein- og fettinntak i gram lik 1 til 1.5 ganger vekta di i kilo. Om du trener mye gjerne opp til 2 ganger. Ved å spise like mye protein og fett i gram får du et fint forhold siden det er 4 kcal pr gram i protein og 9 kcal pr gram i fett.
Jeg også vet at det sies at man kan spise så mye fett man vil - og mange GJØR det og går ned i vekt - men noen klarer fint å få i seg så mye fett (som feks meg som kan spise majo og drikke fløte i massevis) at det rett og slett blir for mye! Det er mange diskusjoner (uten faktabaserte konklusjoner hehe) om hvorfor kroppen din skal forbrenne fettet på kroppen når det er lettere å bruke det fettet du tilfører gjennom maten

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat