Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-11, 22:15   #14
wevi
Medlem

wevi sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 48
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Det røyner visst litt på …

Å så koselig det var å komme inn hit i kveld og se så mange svar. Kjempeglad ble jeg.

Sitat:

Så stor bilring kan det ikke være om du kun skal ned ti kg til
Har du sett i den nye boka til Skaldemann?

Jo bilringen kjennes nokså stor ut.. Selv om den nok ikke er så enorm som jeg tror selv. Har ingen anelse om hva Skaldemann står for, annet enn at det er mye fett, eller?

Sitat:

Har du vært like flink hele tiden? Uten særlig sprekker? I såfall fortjener du en bukett slike også!

Har faktisk overrasket meg selv med min standhaftighet. Litt derfor det ble så surt når vekta ikke rører på seg. Synes selv jeg har vært flink, med bare noen få planlagte smeller på bursdagen og i jula.

Sitat:

2 kilo høres kanskje ikke mye ut - men for meg som har slitt så lenge er 2 kilo utrolig MYE! Og det går enda nedover.....

Æresord. Jeg kunne snart drept for å gå ned 2 kilo... Har senket mengden karber nå, uten den store effekten, men kanskje jeg skal kutte enda mer.

Når det gjelder før og etter bilder, så finnes det nesten ingen av meg før jeg begynte å slanke meg.. Jeg er som oftest fotografen å var snar å slette hvis det var et bilde av meg der.. Men jeg skulle gjerne sett forskjellen. Får sette meg ned å lete gjennom gamle bilder her på dataen..

Så deilig å få så fin backup her. Tror det hadde vært mye vanskeligere å holde på uten et lite dytt i rompa eller klapp på skuldra iblant.

wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat