Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-11, 21:36   #28
misslinda
Medlem

misslinda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 42
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Best of greens

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Men da er jo en millionerdollarspørsmålet; måler du deg? Ser da veldig bra ut det du spiser, men jeg merker at vekta står litt stille dersom det blir for mye bær. Mulig også du kan prøve å øke litt på fettet? Ser også at du skal ned 15 kilo, kanskje kroppen din er sta på å slippe de. Jeg har ca 10 kilo igjen til å være normalvektig nå, men de siste fem kiloene som jeg har blitt kvitt var standhaftige..

Hvordan føler du deg på kjernesunn i forhold til før? Har du mer energi og sånn? Jeg har litt lyst på den boka..

Ja, måler meg.. ingen forskjell Snufs.. Eg sliter med mye kvalme, så er under utredning hos lege. Ble myyye piggere når eg begynte i oktober, men eg har vært så mye sjuk no, så formen er dårlig.. Burde spise mer fett, men tilsetter en del i shaken på morgenen, har smør eller cocosa over all mat etc etc.. så det burde jo ikke mangle på fettet heller.. Men kanskje best of greens hjelper meg å løsne litt, for er som sagt før litt hard i magen og det kan gå flere dager mellom hver do besøk..
Boka kjernesunn mat er gull verdt. det er den jeg bruker mest Den er det oppskrifter i. Kjernesunn familie ville jeg bare lånt på biblioteket evt. av noen du kjenner. Der er oppskriftene få, men teorien rundt hvorfor er vel verdt å få med seg. Jeg har lånt den bort til mange, akkurat nå har de på skolen til sønnen min lånt den