Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-11, 20:28   #13
Val
Gjest

Sv: Hvor begynner man å lete etter partystoppere?

Opprinnelig lagt inn av Trj, her.

Jeg er snart ferdig med min syvende uke. Jeg opplevde ukene 4 - 5/6 som vanskelig, faktisk opp 800 g en av ukene. Så sluttet jeg å veie og registrere alt jeg spiser,men holdt meg til riktig mat. Jeg merker at jeg nå spiser mer ("gode") grønnsaker og hiver også på en ekstra klatt smør etter at jeg tror det er nok . Jukseveiing i dag tidlig viste 1,5 kilo ned siden onsdag (som er ordentlig veiedag, ticker derfor ikke justert i dag). Det er nesten ikke til å tro ! For meg kan det se ut som om noe mer grønnsaker var bra, men det kan jo også hende at først nå er fettbrenningen skikkelig i gang. Kanskje du bør ha bittelitt tålmodighet. La oss få vite hvordan det går, andres erfaringer er gull verdt.

Ok, fint å vite at det er flere som har positiv erfraring med mere grønt. Da håper jeg det fungerer for meg også. Når det kommmer til det med å være tålmodig synes jeg egentlig jeg har vært det, for å være helt ærlig Det har vært flere ganger hvor jeg kunne tenke meg å gi opp, men har fortsatt. Men men...vi får se hvordan det tar i vei med litt mer grønnsaker

Svar med sitat