Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-11, 19:17   #1308
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Hei, Monica. Der var du jo.
Nå gir vi full guff mot påske!!!

Der sa du det ja! Påsken er jammen ikke langt unna. Nå skal jeg klemme til frem til påske. Jeg er rå-klar!!!! Godt mellom-mål mot sommeren!

Opprinnelig lagt inn av Hapylady, her.

Velkommen tilbake Monica.

Er med på full guffe denne uka også.
Skal på første gruppemøte på torsdag. Blir spennende å se hva det er for noe. Kanskje over på fase 2 da?? Vi bruker de samme produktene fortsatt? Må bestille noe før jeg skal dit.

Bra alle er så innstilt på full guffe! Herlig gjeng! Lykke til imorgen! Spennende opplegg da!

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Så spennende, sikkert motiverende med kurs sammen med folk i samme båt...

Jeg skal til Hexenberg i morgen, kjenner jeg kvier meg for vekta siden det har stått stille så lenge, tror ikke jeg har hatt noen nedgang siden sist jeg var der?
Gikk jo opp et par kg i julen og så ned de igjen i januar, og etter det føler jeg det har vært stille. Men får håpe jeg får litt guts og inspirasjon av å være der og kanskje noen tips til veien videre...

Lykke til! Jeg har time 18.mars....men sikkert godt med litt motivasjon og kanskje noen gode tips på veien selv om ikke vekten har rast ned! Lykke til du også