Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-11, 14:50   #33
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolyse startpakke

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Søk på cauli flower pizza crust på google. Vet det finnes oppskrifter på pizzabunner laget av blomkål som mange har skrytt av. Jeg har ikke prøvd det selv.
Ellers kan det jo også være verdt et forsøk å lage pizzabunn med en av brødoppskriftene her inne. Da blir jo bunnen ganske grov, men det kan jo være godt det også! Jeg vet i alle fall at ostesmørbrød av nannahbrød er totalt snadder!

Når det gjelder soya er det ingen gyllen middelvei for meg. Det er som med hvete og sukker, totalavhold er det eneste som gjelder. Men så er ikke jeg normalt frisk heller, da!

Litt der eg også er, Photo. Eg mekkar pizzabotn med det eg har i heimen, kruskakli, egg, riven ost, ferskost, fiberhusk, eventuelt knuste neter. Alt ettersom. Har prøvd den med blomkål, det vart litt for mykje amerikansk tjukk deig for min del, men smakte heilt greit.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat