Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-11, 11:22   #12
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Det røyner visst litt på …

Råtips: FØR og ETTERbilder!

Jeg fikk ei venninne til å ta ørtenhundre fine bilder av meg en hel dag, jeg sørget for at dagen var god i utgangspunktet, og staset meg skikkelig opp med sminke, hår og nye klær. Jeg var ekstra heldig da, siden venninna er fotostudent. Vi tok først masse bilder ute, portretter av meg og bikkja for å få meg til å slappe av foran kamera, (slapper ALLTID av når jeg har en hundeenergi i nnærheten) og deretter sikkert 500 stas-dollebilder med relativt tettsittende klær, topper og antrekk slik at jeg kunne SE forskjellen. Dessuten henta jeg fram de få bildene som fins av meg da jeg veide 96 kilo, for å sammenligne...

Jeg skal love deg, de bildene var verdt mer enn ord kan beskrive! Selv om det er 1,5 år siden så føler jeg fortsatt at jeg FLYR av glede og lettelse hver gang jeg ser på dem. Hjelper VELDIG når det røyner på, jeg lover!

Mush! Hilsen Nic.

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat