Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-11, 23:07   #1
wevi
Medlem

wevi sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 48
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg
Unhappy

Det røyner visst litt på …

Er normalt ikke av den sutrete typen, men nå begynner det å bli litt vanskelig merker jeg. Jeg har holdt på med ketolyse i 18 måneder og det har gått svært sakte nedover siden september.. men nå står det visst stille. Vært særdeles flatt etter jul. Humper opp og ned de samme to kiloene og merker at motivasjonen til å være flink jente er en smule tynnslitt. Jeg har kuttet ned på karbohydratene som det står i boka, og går så lange turer at her om dagen måtte jeg dytte den ene trekkhunden min i rompa for at han skulle gå foran meg.. Men jeg er farlig nær en gedigen smell med påfølgende bading i cheez doodles og sukker. Det som jeg synes er vanskeligst er at jeg synes jeg er så fryktelig stygg og tjukk om dagen.. Akkurat som jeg gjorde for nesten 20 kilo siden. Ligger å kjenner på bilringer å finner kroppen min skikkelig ekkel. Det blir en stusslig nedtur etter å ha følt seg som en million i flere måneder. Jaja, nok sutring. Måtte liksom få det av hjertet og du stakkar leser var et nøye utvalgt offer. Skal fortsette og klipe tennene sammen og håper ting snart løsner.

wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat