Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-11, 20:45   #535
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Da er jeg tatt opp igjen et hekle-prosjekt som startet for 6 år siden, og som når det er ferdig vil være et sengeteppe til dobbelseng.
Sengeteppet består av 42 store ruter som tilsammen skal måle 210x230cm ferdig montert, deretter skal det hekles en 10 cm bred bord rundt det hele.
Var ca halvveis da jeg la det til side, men har heldigvis monter sammen etter hvert som rutene har blitt ferdige.

Merker at jeg er rusten i heklekunsten, ikke i framgangsmåte men i fingrene
Støl.......

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat