Opprinnelig lagt inn av Heaven, her. Syns det er så nydelig så blir vanskelig å legge det fra seg kjenner jeg... Får håpe at olje inn og meieri ut er et bra bytte. Og i dag har jeg spist lite Mye mindre enn jeg pleier Frokost: Eggerøre og stekt picnicskinke Etter trening: 1 shake nutrilett (sikkert ikke bra, men noe MÅ jeg ha og jeg sliter enormt med å finne noe) Lunsj: 10 kyllingvinger og en salat med olje på Middag blir nå straks: Taco (Lene Bs krydder) med salat, IKKE rømme IKKE dressing, men olje. Så får vi se
Opprinnelig lagt inn av Heaven, her.
Syns det er så nydelig så blir vanskelig å legge det fra seg kjenner jeg... Får håpe at olje inn og meieri ut er et bra bytte. Og i dag har jeg spist lite Mye mindre enn jeg pleier Frokost: Eggerøre og stekt picnicskinke Etter trening: 1 shake nutrilett (sikkert ikke bra, men noe MÅ jeg ha og jeg sliter enormt med å finne noe) Lunsj: 10 kyllingvinger og en salat med olje på Middag blir nå straks: Taco (Lene Bs krydder) med salat, IKKE rømme IKKE dressing, men olje. Så får vi se
Nutrilett er lureri, for det inneholder sukker. Ta heller en atkinsbar som du nå får i alle butikker. Eller enda bedre litt ost eller en påleggspakke kjøtt.