Opprinnelig lagt inn av Pianoman
Det står 10 g karb pr 100 gram på kartongen. Jeg drikker 1 glass om morgenen og et glass om kvelden. Mulig jeg skal kuttet ut kveldsglasset.. Spiser ellers kun grønnsaker, kjøtt, ost, Fiberrik, kylling og salat i løpet av dagen. Må finne på nye retter/råvarer etter hvert, men foreløpig blir det enkel mat
Blir glad hvis noen gir meg SUPER enkle mattips..Særlig middag og kveldsløsninger som ikke tar tid å lage. Lunsjen blir Fiberrik med pålegg, halv kylling og diverse salater..
Er du i ketose?
Hvis du har droppa induksjonsfasen til Atkins, bør du kanskje tenke på å følge vedvarendestigen?
Stoff om fasen for vedvarende vekttap finner du her og her
"Vedvarende stigen" er det en link til her
Poenget er som du veit å ha kontroll over hvor mye karbohydrat du tar inn i løpet av dagen og hvor grensa di går for fortsatt vektnedgang. Når du når den grensa, bør du bevege deg et trinn ned stigen igjen. Gode hjelpemidler: Karboteller (Atkins sin finnes ihvertfall på Meny på Kolsås) og digital kjøkkenvekt (Lefdal, Elkjøp. Stensbak osv.)
Ellers er det mange gode idéer å hente til greie måltider i oppskriftsdelen av forumet, dessuten i ulike dagbøker/journaler. Ta en titt på dagsmenyene inne i Notebooken min foreksempel (sa hun usjenert )
Lykke til