Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-05, 22:05   #6
Alfie
Seniormedlem

Alfie sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 67
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Pianoman

Det står 10 g karb pr 100 gram på kartongen. Jeg drikker 1 glass om morgenen og et glass om kvelden. Mulig jeg skal kuttet ut kveldsglasset.. Spiser ellers kun grønnsaker, kjøtt, ost, Fiberrik, kylling og salat i løpet av dagen. Må finne på nye retter/råvarer etter hvert, men foreløpig blir det enkel mat

Blir glad hvis noen gir meg SUPER enkle mattips..Særlig middag og kveldsløsninger som ikke tar tid å lage. Lunsjen blir Fiberrik med pålegg, halv kylling og diverse salater..

Er du i ketose?
Hvis du har droppa induksjonsfasen til Atkins, bør du kanskje tenke på å følge vedvarendestigen?
Stoff om fasen for vedvarende vekttap finner du her og her

"Vedvarende stigen" er det en link til her
Poenget er som du veit å ha kontroll over hvor mye karbohydrat du tar inn i løpet av dagen og hvor grensa di går for fortsatt vektnedgang. Når du når den grensa, bør du bevege deg et trinn ned stigen igjen. Gode hjelpemidler: Karboteller (Atkins sin finnes ihvertfall på Meny på Kolsås) og digital kjøkkenvekt (Lefdal, Elkjøp. Stensbak osv.)
Ellers er det mange gode idéer å hente til greie måltider i oppskriftsdelen av forumet, dessuten i ulike dagbøker/journaler. Ta en titt på dagsmenyene inne i Notebooken min foreksempel (sa hun usjenert )
Lykke til