|
Sv: Hvor fort er det mulig å gå ned på ketolyse?
Har superkort erfaring her med ketolyse, men det at man spiser seg ned i vekt er jaggu meg sant. Ivertfall for min del. Har gått ned 1 kg siden mandag, og JA jeg har spist 3 måltider og kveldssnack, og ikke trent i det hele tatt! (hvordan kunne man tro at å spise en frokost med 2 speilegg og masse bacon funker!)
Håper bare ikke det stopper opp, og skal teste om jeg er kommet i ketose for nå har jeg bestilt stix. Men som flere her inne sier så går du sikkert ned en del de første 2 ukene, så stopper det litt opp i uke 3 og 4. Som regel har jeg trent som en gal, og heller unnet meg noe godt i ny og ne. funker dårlig! du går opp og ned som en jojo, tar av litt, og går opp igjen. sånn vil jeg ikke ha det, du verken holder deg i form eller går ned på å småspise karber. ivertfall for min del for jeg er svak for karbohydrater. jeg ville sagt at denne dietten er ganske troverdig en revolusjon.
En kort teori: Hvis "verdens mest sexy kvinne" Megan Fox får drømmekroppen av å leve LCHF skal jaggu vi også klare det! 
|