Tråd: Snacksgal!
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-11, 12:53   #5
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Snacksgal!

Opprinnelig lagt inn av Sjokogal, her.

Det vanskeligste er kanskje å finne mat uten karbo som jeg kan spise hele dagen for så og kunne "feire" med 1 karbo måltid på kvelden.

Dersom du spiser nok fett så mister du trangen til å stappe noe i munnen hele dagen - problem solved!

Men jeg kan jo gi deg oppskriften på en kjempelett sjokolademousse, selv om du ikke bør spise ubegrenset av denne heller da:

1 ss smør smeltes
30 g sukkerfri sjokolade røres i smøret

1 egg + sukkererstatning etter behag (jeg bruker 1 ss sukrin) vispes til eggedosis og den litt avkjølte sjokoladeblandingen røres i. Settes i kjøleskapet en time eller to til den er fast. Mmm....! Men en kremdott (søtet med litt sukrin) på blir det sikkert enda bedre. Dette skal jeg lage i kveld!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat