Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-11, 12:33   #6439
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av knh, her.

For noen dager siden kom det en metallisk piping/knirking (vanskelig å forklare lyden, hehe) fra høyre bakhjul på bilen, hørtes absolutt ikke bra ut og tenkte at jeg måtte få den på verksted for turte ikke kjøre med den "skumle" lyden! og i går når vi skulle flytte bilen til en annen parkeringsplass hørte vi lyden når vi rygga ut bilen, så blei den helt borte! Tok sjansen på å kjøre en runde, og hørte ingenting...kjæresten tok enda en tur med bilen seinere, og ingen antydning til denne lyden som hadde vært ekstrem for noen dager siden!

Noen som har peiling på hva dette kan ha vært ?

En stein som hadde kilt seg fast "inne i" hjulet? Skjedde med oss en gang og vi sendte bilen på verksted til og med...

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)