Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-11, 12:22   #831
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Bollemor.... om det er noe trøst så ville jeg mye heller ha vært sammen med en stor dame enn en anorektisk (eller nesten anorektisk) dame. Det er på ingen måte fint å være så tynn.

Skjønner at du ikke vil diskutere kostholdet ditt med noen som har hatt spiseproblemer.... men det er morsomt å tenke på er at disse jentene nok også kunne ha hatt godt av å spise ketogent.... så hadde de fått en sunn kroppsvekt de også.

Når det gjelder urettferdigheten over at enkelte kan spise hva som helst å ikke legge på seg... ja, sånn er det dessverre bare. Vi er forskjellige, og enkelte har celler som forbrenner mye mer effektivt enn andre. Trøsten er vel at de ikke er noe sunnere enn oss når vi har lagt om kostholdet, og faren for andre sykdommer sannsynligvis er til stede i større grad for disse enn for de som må jobbe for vekta.

Du har gjort en flott jobb så langt, og du kommer til å fortsette å gjøre en flott jobb. Stå på, og ikke la deg blende av hva skinn-og-bein-venninnene dine kan eller ikke kan gjøre

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat