Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-11, 12:20   #6438
knh
Seniormedlem

knh sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 38
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

En av mine hovedargument for å flytte fra bartebyen til indre østland... her er været så stabilt at det NESTEN er kjedelig... fordelen med trondheim er at våren kommer litt tidligere da...når det blåser og regner "fra alle kanter og i sirkel" som mamman min fortalte i dag Her ligger det MYYYYYE snø enda!

Kommer fra indre østland, så det blei en stor forandring da jeg flytta opp hit men det har jo på en måte sin sjarm også da Er ferdig med studiene til våren, og da blir det østlending av meg igjen, kommer til å savne trondheim!!

og våren her pleier å være heeelt fantastisk ja bare synd det er midt i hektiske eksamensperioder

så ett spm:

For noen dager siden kom det en metallisk piping/knirking (vanskelig å forklare lyden, hehe) fra høyre bakhjul på bilen, hørtes absolutt ikke bra ut og tenkte at jeg måtte få den på verksted for turte ikke kjøre med den "skumle" lyden! og i går når vi skulle flytte bilen til en annen parkeringsplass hørte vi lyden når vi rygga ut bilen, så blei den helt borte! Tok sjansen på å kjøre en runde, og hørte ingenting...kjæresten tok enda en tur med bilen seinere, og ingen antydning til denne lyden som hadde vært ekstrem for noen dager siden!

Noen som har peiling på hva dette kan ha vært ?

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød"