Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-11, 11:31   #10
mama67
Seniormedlem

mama67 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund
mama67 har en fantastisk aura rundt segmama67 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: GI-null og Skalderman

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Det jabbes om og om igjen om her inne at det er vektregulerende og at ikke alle går ned. Men de som kommer hit og vil benytte seg av dette kostholdet fordi de vil gå ned er ikke i kategorien som ikke vil kunne gå ned. De har noen kg å gå ned!!!

For de med gjenstridige kg kan det hende må styre kalori-inntak så vel som karbohydrat-inntak.

Poenget er at det florerer av tråder hvor folk klager og roper om manglende vekttap, og da er det vel greit å kunne skru forventningene til disse ned noen hakk.
Det er en kjensgjerning at du raser ikke ned i vekt på lavkarbo når du i utgangspunktet er normalvektig. Noen legger jo til og med på seg, så da syns jeg faktisk det er et poeng å fortelle folk at det kan skje.

Selv om man i egne øyne mener man har noen kilo å gå ned, er det slett ikke sikkert kroppen er enig i det. Greit å ha realistiske forventninger, og ikke bli skuffet over en diett som ikke funker.

Når det er sagt, så er jeg ikke interessert i verken å krangle eller legge meg bort i hva andre spiser. Men når man spør, må man regne med å få alle slags svar - også de man kanskje helst ikke vil høre

mama67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr Lindberg Svar med sitat