Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-11, 10:24   #830
nisse
Medlem

nisse sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
nisse er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

Har i kveld vært på kjæmpetrivelig jentekveld med jent-tuten jeg ikke møter så ofte var kjæmpekoslig... Fikk servert taco å greier. Så ble en liten utskeilse siden det var vanlig tacokrydder. Men er fremdels i ketose da jeg spiste tacosalat.. var heldigvis ingen som spurte hvorfor jeg ikke spiste shellan, lefsa, mais og ananas osv. Gidder liksom ikke å snakke om ketolyse med de.. 2 av de har/had spiseforstyrrelser.. og er megatynn. Samt resten veier vel så si likt på rundt 55-60 tallet en plass. Hadde vel blitt en diskusjon på alt fette ikke er bra for meg. Følte meg så tjukk igjen.. gikk greit når jeg var der. Og følte med sterk som greide å se på alt potetgulle, og smågodte som var..her snakker vi store mengder!!
Skjønner ikke hvordan de greier å holde seg slik slank og fin.. siden de spiser ALLTID slike store mengder smågodt og potetgull osv. Blir slik når alle handler med noe vettu.
Men vertfall når bildene kom opp på facern fra kvelden så ble jeg værtfall lei meg. Bildene var i utgangspunkta tatt i en feil vinkel for min del som satt fremst.. men jeg så stor ut i forhold til resten ble litt deppa nå egentlig.. selv om jeg burde ha vært stolt av 10 kg nedgang

Uff. Men du, bollemor. du kommer også bli fin og slank til sommeren . opp med hode og keep going. du skal være stolt. du har gått ned 10 kg!!!
og mere kommer. det kommer altid til å bli noen som er tynnere en deg. eller større. jeg ga opp på å sammenlikne meg med andre. bli håplest det. se på bildene av deg selv fra sommeren og du kommer til å se forskjell.
dette klarer vi.
og hvem sa at livet er retferdig? noen kan spise som en hest og holde seg slank. sånt er det bare...

nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat