Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-11, 20:14   #5
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Sukker og LCHF?

Opprinnelig lagt inn av Ashley, her.

Kommer jeg ut av ketose om jeg spiser 1 slik pannekake^^ pga all stivelsen (20 g karbs)?

Og må man bestille ketolysestix for å se om man er i ketose + hele start-pakken? føler jeg kan en del etter å ha lest skalderman og orker ikke pengesløs. tar multivitamin for å dekke mangler i kostholdet. det er vel ok?

En pannekake vil da utgjøre hele karboinntaket ditt den dagen og du må ligge på 0-karbo på alle de andre måltidene, sannsynligvis, skjønt det er litt individuelt hvor lite/mye karber man kan spise for å holde seg i ketose.

Frukt er naturlig mat ja, men ikke hele året egentlig. Og såvidt jeg har skjønt bør du ta bl.a. magnesiumtilskudd om du er i ketose.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat