Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-11, 20:11   #4
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Sukker og LCHF?

Opprinnelig lagt inn av Ashley, her.

Ja jeg vet, du du nettop sa er jo skremmende logisk. Pengesløs pga syke pannekakecravings, uffameg. Frukt spiste de jo for over 1000 år siden å er NATURLIG MAT. Har du en bedre oppskift? Kommer jeg ut av ketose om jeg spiser 1 slik pannekake^^ pga all stivelsen (20 g karbs)?

Og må man bestille ketolysestix for å se om man er i ketose + hele start-pakken? føler jeg kan en del etter å ha lest skalderman og orker ikke pengesløs. tar multivitamin for å dekke mangler i kostholdet. det er vel ok?

Hadde Adam en gang i verden holdt seg til lavkarbo og heller spist slangen, så hadde vi alle nå vært slanke, friske, lykkelige, etc etc.