Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-11, 18:08   #27
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Opprinnelig lagt inn av Heaven, her.

I dag har v baka fastelavnsboller i barnehagen,, og jeg slet enormt med selvdisiplinen MEN jeg holdt meg unna!!! Jeg har IKKE spist, og det er blant anna pga Nerthus sin kommentar i går om jeg ønsket og ned eller ei. Den ga meg et kick i rumpa selv om jeg ble litt frustrert over den i går ( jeg ber nok en gang om unnskyldning, pleier ikke snerre sånn så.. huff a me)
Men stolt over at jeg ikke tok en bolle!!!

Spist litt mindre i dag au enn jeg pleier og som jeg lovet høyt og hellig: ikke noe sesamknekkebrød er kommet inn i mitt legeme.

STEIKI!!! FLINKIS JO!!!

Selv om jeg personlig ikke skjønner bæra av den derre ufyselige treningsgleden da, gitt... Makan!

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat