Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-11, 17:42   #26
Heaven
Seniormedlem

Heaven sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 48
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Jeg ELSKER å trene!!!!

og jeg elsker mat!!! Så jeg tror du kanskje er inne på noe, ada-emilie. Herremin, jeg spiser jo like store porsjoner nå som før! Ikke tenkt på det i det hele tatt jeg.
Tør vedde en tier på at det er der feilen er!

Mtp trening så elsker jeg det også jeg. Stortrives nede på spenst og syns det er terapi i en hard treningsøkt. Kanke vente til snøen er borte så jeg kan få meg en joggetur i lysløypa, se hvor langt jeg klarer nå kontra hva jeg greide før snøen kom for en halv mannsalder siden :P (Sørlending, kommet NOEN meter her i vinter og de komt idlig au.. )

I dag har v baka fastelavnsboller i barnehagen,, og jeg slet enormt med selvdisiplinen MEN jeg holdt meg unna!!! Jeg har IKKE spist, og det er blant anna pga Nerthus sin kommentar i går om jeg ønsket og ned eller ei. Den ga meg et kick i rumpa selv om jeg ble litt frustrert over den i går ( jeg ber nok en gang om unnskyldning, pleier ikke snerre sånn så.. huff a me)
Men stolt over at jeg ikke tok en bolle!!!

Spist litt mindre i dag au enn jeg pleier og som jeg lovet høyt og hellig: ikke noe sesamknekkebrød er kommet inn i mitt legeme

Spiste kyllingvinger til frokost, en svær salat til lunsj, hadde litt stekt pølse ved frukttider og skal ha kotelett i kveld Litt tullete, men bedre enn det kunne vært med boller, krem og syltetøy rundt ørene :P