Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-11, 16:11   #13
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse & Fedon?

Opprinnelig lagt inn av Husmor27, her.

Vi må rett & slett prøve å feile... Lærte at minimais slett ikke var lurt å ha en hel boks av.. Så den velta opplegget i går.. Da var vi 10kh over.

Minimais er da ikke noe problem! Er bare 2,5-2,9 karber pr 100g og det er vel ikke mer enn ca 250g minimais i en boks, så hvordan det fikk dere begge over 10 karber for mye, det skjønner jeg ikke?

Er heller ikke noe problem å ligge på ca 30 karber om dere fortsatt er i ketose! Det er jo det som er poenget med ketolyse, å være i ketose, mener jeg! Lurt å begynne med 15/20 til man vet hvor ens egne grense for ketose ligger, da!
Mange er i målbar ketose opp mot 50 karber!

Masse lykke til! Er mye å sette seg inn i til å begynne med, men det blir fort en vane!