|
Sv: Maistarternes veietråd!
Det går fint med tanna ... heldigvis, spesielt fordi ingenting er gjort ennå. i går satt jeg 50 minutter i tannlegstolen, med kjeften full av bedøvelse - mens jeg ventet og ventet. Det var nemlig en liten teknisk feil med den spyttsugemaskinen .. så til slutt ga tannlegen opp, og jeg ble sendt hjem Time neste torsdag, og jeg krysser fingrene for at det ikke blir verre enn det er i løpet av den uka.. Er helt enig i at det burde vært dekka - at vi bare betalte en egenandel, det er forferdelig dyrt - regner med rundt 4000 når jeg er feridg med denne behandlinga..
I dag har jeg tatt meg fri fra jobben, begynte dagen med å spise langfrokost med snuppa mi, vi spiste og leste Roald Dahls SVK - herlig start på dagen. Så fortsatt jeg med å kjøre snuppa i barnehagen, mens jeg dro på treningssenteret og løp 5 km + gjennomførte styrkeprogrammet mitt Ferdig med trening før klokka 11 - herlig Nå har jeg tørket støv og vasket badet - og nå har jeg satt rompa godt fast i sofaen og skal se stafetten
Jeg er stabil på 74 kg denne uka, har vært nede på 73,6 (hurra) og regner med at jeg snart er der igjen 
God helg, jenter - vi er superflinke 

Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
|