|
Sv: Maistarternes veietråd!
Gratulerer med flott veieresultat, Tasja! Bestenoteringer liker vi!!
Jeg har prøvd diverse sjokolader og for min del så blir det Cloetta. Det er den eneste jeg ikke får mageknip av. Men jeg spiser den sjelden da, - så såpass får jeg unne meg. Ikke stopper vektnedgangen av den heller.
Det har stoppet opp på 74,5 her, tror ikke det er pga sjokoladen, heller pga for lite mat og for lite vann. Men nå er jeg bedre, og har hivd innpå både bacon, egg, squash og en halvliter med vann allerede i dag. Så får vi se om det løstner etterhvert.
Uff, Frøken. Tenner er noe herk, - men kjekt å ha da. Håper du får bukt med betennelsen og får fiksa tanna di. Jeg mener slikt burde dekkes av folketrygden jeg da, for jammen er det kostbart å holde tanngarden feilfri! Skal dit om to uker sjøl jeg, - er veldig spent på hva tannlegen sier....
Nå skal jeg imidlertid ha ei hel helg sammen med barnebarnet Emma på 2år. Vi skal kose oss glugg forderva, og kanskje blir det en tur på lekebutikken og. Det er en mormors privilegium, - å få skjemme bort etter noter! (og sende de hjem på reparasjon etterpå.... hehe)
God helg folkens!

|