Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-11, 11:20   #24
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Ser ut som om det er flere som opplever at nedgangen stopper opp når de trener ja...

Jeg ANER ikke hvorfor, men det var sånn for meg også. Jeg måtte bestemme meg for å ta ting i prioritert rekkefølge, så siden startvekta mi var 40 kg overvektig bestemte jeg meg for å droppe treninga og heller konsentrere meg om vektnedgang. NÅ er jeg ferdigslanka og har så smått begynt å trene...ikke er det spesielt tungt eller slitsomt heller, nå da jeg har 42 kilo mindre å drasse på. Hadde jeg lagt like mye vekt oppi en ryggsekk og skulle ha trent med den vekta idag så hadde jeg nok ikke klart å gå opp trappa engang.

Kanskje det er lurt å ta en ting om gangen? Ihvertfall for noen. Jeg gikk ned mest da jeg lå på sofaen og spiste bacongull med bearnaisesaus

Osteknekkebrød: halv cm tykk skive hvitost på et bakepapir i mikroen, krydre med det du liker. Kan også bruke Kavli sine ferdige runde osteskiver med diverse smaker. 3 minutter på fullt, avkjøles litt på benken etterpå. Nydelig osteknekkebrød, kan brukes til all slags pålegg og dessuten som tacoskjell!

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat