Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-11, 11:00   #10
Husmor27
Medlem

Husmor27 sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Buskerud
Husmor27 er på en erverdig vei

Sv: Ketolyse & Fedon?

Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.

Det er kanskje greit å ha i bakhodet at Ketolyse er en kur som fører til kostholdsomlegging, og at Fedon er en av disse kostholdene Torkil foreslår at man kan holde seg til når man er ferdig med kuren.

Å spise lavkarbo á la Lutz er også en mulighet etter endt kur.

Man kan så klart gå ned i vekt på både Fedon og Lutziansk kost også, men det er nok greit å bestemme seg hvor man ønsker å være... i alle fall i begynnelsen når man er ny. Det viktigste er nok at man velger en måte å spise på og holder seg til de prinsippene over en lengre periode.

Er ketolyse vi har satt oss inn i & prøver å nå.. Men klart med 3 unger i hus og helt nye , ja så er ikke alt gjort på en 4-5 dager.. Vi må rett & slett prøve å feile... Lærte at minimais slett ikke var lurt å ha en hel boks av.. Så den velta opplegget i går.. Da var vi 10kh over. Startpakka håper jeg snart kommer i posten så jeg får lest - og ikke minst mannen som er årsaken til at vi faktisk er i gang med en varig livstilsendring
Så jeg tar i mot tips/råd langs veien av dere som er mer erfarne - dere er gull verdt for oss nybegynnere