|
Sv: Stillstand
Jeg har bestemt meg for å prøve med litt pause, merker at jeg har blitt nærmest besatt av hva jeg spiser og når og hvor mye og hvordan det til slutt påvirker vekta- så tror jeg stresser vel mye. Så de siste dagene nå har jeg tenkt å kose meg, ikke ta av med maten- skal ikke frotse, men er heller ikke streng. Merker det er vanskelig, for selv om jeg nå gir meg lot til å ta en skive, så har jeg faktisk ikke så lyst på. Har spist litt mørk sjokolade, det var godt, og litt havrekjeks til teen, samt noen biter smågodt- men etter en bit så ble jeg så ekkel, og det smakte ikke som det pleier, så jeg fikk faktisk ikke lyst på mer.
Fokuserer på hva jeg har lyst på, spiser det som er godt, og som gjør at jeg føler meg vel- ofte lavkarbo egentlig, men litt høykarbo også. Har kuttet ned litt på fettet da, siden jeg spiser mer karber. Tenker litt mer type hold vekta, kanskje litt mer det jeg ville spist til vanlig når jeg har nådd vekta. Forsker litt på mat rett og slett, og skal nå reiser på ferie en uke. Tar en frisk start etter det, forbereder meg på å starte på 85 igjen, men det gjør ikke noe. En plass må man starte, skal ikke se meg tilbake når jeg setter i gang igjen. Skal snart begynne å jobbe, og det vil nok hjelpe, for da går jeg ikke her hjemme og tenker på hva jeg kan spise! snaske på

Startvekt 76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
|