Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-11, 10:41   #1291
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Så bra, Gro. Du gir deg ikke.

Nope - har all grunn til å fortsett

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Det gikk så fint i brudesalongen, det er virkelig styrke for selvtilliten...følte meg virkelig som en prinsesse... Nå er kjolen kjøpt og betalt og levert til sydamene som skal gjøre de siste justeringene slik at den sitter helt perfekt...og jeg har fortsatt litt stoff og gå på hvis jeg mot formodning skulle måtte sy den ut, men det skal jeg jo ikke, håper heller jeg må sy den inn, hi hi.
Størrelse 8...hva tilsvarer det tro? Noen som vet...

HERLIG lesing - og klar du må sy den inn!!!!
Størrelse 8 ja, kommer litt an på om det er amerikansk (US) eller engelsk (UK) størrelse:

US 8 = UK 10 = EU 38 (tilsvarer det vi har i Norge)
UK 8 = US 6 = EU 36

Her finner du overgangstabell for størrelser

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat