Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-11, 00:57   #44
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Forvirret av prøveresultater

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Mens jeg først sitter her og skriver. Kan stor dose magnsium føre til at man samler vann? Jeg har googlet og googlet, men finner ingen sammenheng. Lurer nemlig på om det var etter jeg begynte å ta en større dose magnesium (en stund 1200 mg, nå 600, først og fremst for å sove bedre) at fingrene mine igjen begynte å hovne opp på kveldstid, og jeg våkner minst en gang i løpet av natta for å tisse en innsjø.

Det var nevnt i en annen tråd - husker ikke hvem det var? Som også sa at jo større dose magnesium jo mer vann ble drukket og ergo da turer på do midt på natta Så det høres ikke usannsynlig ut nei

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat