Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-11, 23:24   #55
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hvor fort er det mulig å gå ned på ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Jeg fant denne i henhold til sukrin:
Sukrin er et 100% naturlig og økologisk produkt, basert på sukkeralkoholet Erythritol. Erythritol finnes naturlig i bl.a. pærer, meloner og sopp, og har således blitt spist av oss mennesker i lang tid .
Sukrin er betegnet som karbohydrater, men oppførerer seg ikke som vanlige karbohydrater som sukker eller stivelse. Sukrin blir ikke benyttet som energi i kroppen, men utskilt ubrukt gjennom urinen. Du trenger derfor ikke telle med Sukrin når du teller karbohydrater. Dette gjør Sukrin velegnet ved lavkarbo-kosthold, og for alle som vil unngå unødvendige karbohydrater.
Lånt fra en hjemmeside.

Du skjønner jeg var på helsekosten i går, å da spurte jeg etter søtning uten karbo, å fikk sukrin, når jeg kom hjem så jeg jo at det sto 100 gram karbo per 100 gram vare! Ikke rart jeg lurte

Det står godt forklart i det klippet ditt

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat