Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-11, 22:20   #32
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Forvirret av prøveresultater

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg tok meg forresten tid til å endelig få laget en liste over alle symptomer jeg opplever på normal basis. Lett å glemme.
F.eks i dag har jeg ekstra store problemed mer kvelningsfølelse i halsen, og vann som "sitter litt fast" før det renner videre i svelget. Om jeg ikke har det i morgen, kan jeg nesten "glemme" at jeg noensinne har hatt det, om noen skjønner ...

Sånn har jeg det også - jeg har ordnet meg en liten skrivebok nå så jeg skal prøve å lage en oversikt... jeg har også "trang hals" innimellom - men ikke hver dag... så nå blir det dokumentasjon for alle penga! Jeg har balder-klinikken i bakhånda, fordi jeg har en svært ung og nyutdannet lege som er litt opptatt av å ikke miste ansikt (andres erfaringer, hun er klaget på fra før av...). Hvorfor er det slik at jeg opplever respekt fra de fleste rundt meg (familie, venner og kolleger) men det øyeblikket man blir syk kan man behandles som ikke så smart (av legen da tenker jeg)? Flere selvopplevde situasjoner - svært ydmykende og vanskelig å forholde seg til når man er syk og sliten...

Jeg krysser fingrene for at du finner utav hva som feiler deg og at du treffer på noen som kan nok om det til at du blir MYE friskere! Vi trenger deg nemlig her serru - våken, opplagt og engasjert

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat