Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-11, 22:10   #31
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Forvirret av prøveresultater

Takk for støtten, Nerthus!
Jeg er nysgjerrig by heart, så jeg kan ikke unngå å dykke litt inn i ting selv, i tillegg til det at det faktisk er svært nyttig for meg, for jeg har ingen garanti for ekstern ekspertise og hva de kan overse. Heldigvis har jeg som sagt en lege som forstår at jeg vet en del om kroppen min etterhvert, og er med på det meste når det kommer til henvisninger og prøvetakning.
Jeg vet ikke hva som er neste naturlige steg for meg. Spesialisten min er i første hand en gynokolog og ekspert i kvinnesykdommer, så hvem jeg eventuelt bør ta videre kontakt med er jeg usikker på, om noen.
Og så er det denne progesteronkremen jeg har vurdert også, da. Men jeg avventer svar på døgnmålingen av jod, ettersom det var hva jeg fikk beskjed om å sjekke av Dr Leif Ims, som tar konsultasjoner over mail. Men etter den første eposten hans, så sådda han sterke tvil om at han i det hele tatt har så god peiling på stoffskifteproblematikk.

Jeg tok meg forresten tid til å endelig få laget en liste over alle symptomer jeg opplever på normal basis. Lett å glemme.
F.eks i dag har jeg ekstra store problemed mer kvelningsfølelse i halsen, og vann som "sitter litt fast" før det renner videre i svelget. Om jeg ikke har det i morgen, kan jeg nesten "glemme" at jeg noensinne har hatt det, om noen skjønner ...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat