Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-11, 21:42   #23
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Forvirret av prøveresultater

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Oh honey, No!

Helt alvorlig, nei! Det trenger det ikke å være og jeg synes ikke at du skal ta innover deg muligheten en gang.

PTH påvirkes av nettopp de sykdommene du allerede vet du har OG av den behandlingen du allerede får. OG påvirkningen av sykdommen og behandlingen gir akkurat de utslagene du får. Fattig trøst, jeg vet, men alternativet er ikke noe bedre. (Altså at du er enten ravende hypokonder eller ekstremt sjeldent og mye mer alvorlig syk enn du trodde)

Les listen for seg selv av ting du ikke har gjort og helt opplagt ikke lider av. Biskjoldbruskkjertlene sitter rundt skjoldbruskkjertelen, men det betyr ikke at de svikter også.

Kalsium påvirkes også av magnesium OG d-vitamin, ikke bare pth. Magnesiumbehovet er merkbart annerledes på lavkarbo. Du har ikke spesielt høyt d-vitamin, lavt med den svenske skalaen.

Det finnes andre steder å nøste for å finne ut av det.

Men for all del, si det til legen! Selv de aller beste trenger en støkk i livet.

Puuuust rolig og tenk på at jeg tenker på deg og vil klemme deg hvis jeg ser deg på gata.

Aaaaw, takk! Nei, jeg har jo ikke satt noen diagnose på meg selv, og jeg vet ikke om jeg hadde tort å gjøre denne lille "selvforskningen" uten å kunne lufte det på et sted som dette. Har funnet lite informasjon ennå om dette, så jeg har bare lest den linken jeg posta. Men, ja. Jeg vet mer nå enn i går, i hvert fall. Og det med d-vitaminene er jo ganske interessant, ser at en del symptomer er ganske sammenfallende.
Jeg klemmer seff tilbake om jeg ser deg på gata!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat