Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-11, 21:28   #21
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Forvirret av prøveresultater

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Photo?? I løpet av disse månedene jeg ha vært sykemeldt har jeg vært gjennom utrolige mange diagnosealternativer.. Det værste man kan gjøre mot seg selv er å selvdiganostisere seg via nettet.

Jeg har de siste månedene fra legene hatt sitert:

Hyperaldosteronisme
Hull på hjertet
Hypofysefravær
Nyresvikt
Hormonsvikt
etc

Og jeg har nok selv funnet flere alternativer ved å søke på nettet.

Det viser seg nå at fullstendig låst muskulatur kan kanskje være problemet... SELVom et par hormonprøver var på bærtur.

Det jeg mener at du må ikke lese deg syk!!! Det er snart å havne der. Å lese seg frem til sin egen diagnose. Det var nettopp en reportasje om det på nettet.

Jeg vet du mener godt, men dette overser jeg bare. Jeg har en ok lege, men ikke en lege som har mer kunnskap enn en gjengs allmenlege, og jeg bedriver ikke selvdiagnostisering, akkurat, men prøver å finne ut hva som feiler meg, ettersom ingen andre klarer å gjøre det for meg. Er det så galt å ta interesse i sin egen helse?
Jeg har hatt helseproblemer hele livet, men de siste TRE årene har livskvaliteten min vært i snitt dritt, så vær så snill å la meg få lov til å prøve å legge sammen puslespillet, og kanskje ha muligheten til å se ting som lege/spesialist ikke ville ha sett på. Jeg klarer IKKE å sitte og tvinne tomler mens jeg venter på at legen er tilbake fra vinterferie, eller at jeg skal til Drammen om en uke.

KarMa40: Jeg tenker også at stoffskfitemedisin er aller siste utvei. Jeg vurderer også å prøver hvetegress/spirulina, og kanskje også d-vitamintilskudd når jeg får råd til det. Jeg har så lite energi og konsentrasjon om dagen at det rabler for meg. Det er jo sånn i perioder, men så lett å glemme i bedre perioder!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat