Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-11, 21:20   #20
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Forvirret av prøveresultater

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Oi ... Nå begynner det å danne seg et bilde her. Dette er svært sjeldent, og særlig for meg som aldri har verken strålet eller fjernet skjoldbruskkjertelen min, eller for den saks skyld har et syndrom som gjerne både gir splittet gane, mental retardasjon eller flate kinnbein, men jeg kvalifiserer for så vidt til hypoparatyreoidisme ...

Photo?? I løpet av disse månedene jeg ha vært sykemeldt har jeg vært gjennom utrolige mange diagnosealternativer.. Det værste man kan gjøre mot seg selv er å selvdiganostisere seg via nettet.

Jeg har de siste månedene fra legene hatt sitert:

Hyperaldosteronisme
Hull på hjertet
Hypofysefravær
Nyresvikt
Hormonsvikt
etc

Og jeg har nok selv funnet flere alternativer ved å søke på nettet.

Det viser seg nå at fullstendig låst muskulatur kan kanskje være problemet... SELVom et par hormonprøver var på bærtur.

Det jeg mener at du må ikke lese deg syk!!! Det er snart å havne der. Å lese seg frem til sin egen diagnose. Det var nettopp en reportasje om det på nettet.