Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-11, 17:21   #8
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Opprinnelig lagt inn av Heaven, her.

Kjære deg, jeg vil gjerne ha i gang vektnedgangen, men håper og tror det finnnes andre løsninger enn bare å skrive ned..Og jeg sa jeg ikke mente å være vanskelig, det føler jeg meg som nå når jeg ikke godtok svaret ditt og hoppa på det gladelig med en eneste gang

Sukk

Ojsan - jeg har jo aldri brukt ordet vanskelig om deg - det gjorde du selv. Du trenger ikke godta mitt forslag til løsning - du må selv ta ansvar for å velge løsning. Jeg kan dessverre ikke ta ansvar for at du velger å føle deg vanskelig - JEG ser deg nemlig ikke som vanskelig i det hele tatt

Min erfaring etter 1.5 år på forumet er at en del har fått seg overraskelser i forhold til sitt matinntak når de først bruker litt tid på å dokumentere. Det er ikke sikkert dette vil gjelde deg - men det vet du jo ikke før du har full oversikt.

Jeg ville tenkt gjennom hvorfor du har så store motforestillinger mot å dokumentere? Forstår at du har hatt det litt i vranga i forbindelse med GR - men dette er jo ikke GR Dessuten har du hatt fantastiske resultater fram til stillstand.

Gerd og senorita gir også svært gode råd - jeg sier ikke at mitt er det "eneste riktige" - jeg bare deler av min erfaring - som er at kunnskap om hvordan man gjør det i dag vil gjøre det lettere å finne ut hva man kan justere på for å oppnå ønsket resultat.

Ønsker deg uansett lykke til - det kan jo hende bare at kroppen din har et lite behov for å ta en pause nå for å venne seg på de 20 kiloene du allerede har gått ned Flere her inne har hatt stillstand i lange tider før de igjen går litt ned så det er ikke et ukjent fenomen.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat