|
Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..
Opprinnelig lagt inn av Heaven, her.
Kjære deg, jeg vil gjerne ha i gang vektnedgangen, men håper og tror det finnnes andre løsninger enn bare å skrive ned..Og jeg sa jeg ikke mente å være vanskelig, det føler jeg meg som nå når jeg ikke godtok svaret ditt og hoppa på det gladelig med en eneste gang 
Sukk
Ojsan - jeg har jo aldri brukt ordet vanskelig om deg - det gjorde du selv. Du trenger ikke godta mitt forslag til løsning - du må selv ta ansvar for å velge løsning. Jeg kan dessverre ikke ta ansvar for at du velger å føle deg vanskelig - JEG ser deg nemlig ikke som vanskelig i det hele tatt 
Min erfaring etter 1.5 år på forumet er at en del har fått seg overraskelser i forhold til sitt matinntak når de først bruker litt tid på å dokumentere. Det er ikke sikkert dette vil gjelde deg - men det vet du jo ikke før du har full oversikt.
Jeg ville tenkt gjennom hvorfor du har så store motforestillinger mot å dokumentere? Forstår at du har hatt det litt i vranga i forbindelse med GR - men dette er jo ikke GR Dessuten har du hatt fantastiske resultater fram til stillstand.
Gerd og senorita gir også svært gode råd - jeg sier ikke at mitt er det "eneste riktige" - jeg bare deler av min erfaring - som er at kunnskap om hvordan man gjør det i dag vil gjøre det lettere å finne ut hva man kan justere på for å oppnå ønsket resultat.
Ønsker deg uansett lykke til - det kan jo hende bare at kroppen din har et lite behov for å ta en pause nå for å venne seg på de 20 kiloene du allerede har gått ned Flere her inne har hatt stillstand i lange tider før de igjen går litt ned så det er ikke et ukjent fenomen.
|