Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-11, 16:11   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Jeg ser du har gått ned 20 kilo - det er jo fantastisk! Ca 10 igjen, og du har sikkert sett her inne at mange sliter litt når det begynner å nærme seg målet.

2 mnd stillstand - da skjønner jeg at man begynner å bli utålmodig

Spiser du nok fett?

Siden du spiser egenkomponert - har du full oversikt over hvor mye du spiser av fett, karbo, protein og kalorier pr dag? Hvis ikke ville jeg ha vært skikkelig nøye og skrevet mat-dagbok i et par tre dager. Sjekk så at du spiser NOK fett, og nok proteiner i forhold til karboinntaket. Sjekk også at du ikke spiser altfor lite kalorier eller altfor mye i forhold til basalforbrenning.

Post gjerne resultatet her så skal vi hjelpe deg med å se om det er noe du kan gjøre. Ofte når man har holdt på en stund kan det være man feks spiser mindre etterhvert uten at man merker det selv - og da kan en dagbok være fin å ha som hjelp

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat