Tråd: Cesar Millan
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-11, 15:03   #20
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Cesar Millan

Jeg har ikke hund selv og har ingen erfaring med hund, har en del erfaring med hest da. Og jeg har stor sans for Cesar ut fra det jeg har sett på tv. Grunnen til at han lykkes tror jeg for en stor del er at han behandler hundene som nettopp en hund og ikke en sofapute...

Har jo sett flere ganger eiere som har hunder som rett og slett nekter å gå tur hvor Cesar tar tak i båndet, setter brystkassen frem og ryggen til hunden (altså er han et par skritt foran) og går i vei med bestemte skritt og nesa i været - "jeg er sjefen!" og hunden kommer etter den.

Og som flere andre her påpeker - hans egne hunder er jo bare rolige og tilfredse, sånn blir ikke hunder om de ikke blir oppdratt som en hund.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat